O strategie de marketing online care nu da gres- parteneriatele cu bloggerii

Orice brand stie ca cu cat vizibilitatea lui este mai existinsa in online, cu atat sansele ca tot mai multi oameni sa fie interesati de produsele si serviciile lor cresc. In general brandurile apeleaza la o multime de trucuri pentru a se promova- prezenta in Social Media, comunicate de presa, articole pe site-urile personale, articole scrise numai pentru SEO sau reclame platite pe cele mai mari platforme de socializare. Insa pe langa toate acestea, o modalitate excelenta de a ajunge la noi comunitati de oameni este colaborarea cu bloggerii.

Bloggerii sunt o categorie deosebita de potentiali cumparatori care nu doar pot incerca un produs iar daca le place sa si cumpere, ci pot recomanda produsul respectiv unei comunitati mari de persoane, contra cost. In general parerea bloggerilor este una importanta deoarece cel mai autentici dintre ei si-au construit in timp comunitatea si reputatia, multi fiind adevarati influenceri in online, adica oameni a caror opinie este ascultata. Ei pot crea si propaga trenduri, pot emite diverse parerei care schimba opiniile masei si bineinteles pot genera vanzari mari, daca sunt abordati intr-un mod profesionist.

Bloggerii sunt in general impartiti in nise, in functie de subiectele pe care le abordeaza pe blogurile lor. In momentul in care o companie alege sa colaboreze cu un blogger, trebuie sa il studieze bine inainte sa verifice daca nisa in care activeaza bloggerul se potriveste cu domeniul de activitate al companiei. In general bloggerii cer diverse sume de bani pentru a posta articole de tip review sau advertoriale dar uneori colaboreaza si in sistem barter. In functie de vizibilitatea bloggerului si bugetul companiei, propunerile de colaborare cu acestia difera.

Este important de mentionat ca in cazul in care un blogger testeaza un produs de-al unei companii si acesta nu i se potriveste sau nu ii place, cu siguranta nu va mentiona de el. Cel mai important lucru atunci cand vine vorba de campaniile de promovare cu bloggeri este comunicarea transparenta inca de la inceput. Daca se tine cont de toate aspectele ce tin de o comunicare perfecta cu bloggerul in care ii sunt prezentate clar asteptarile si oferta in sine, timeline-ul si alte detalii importante, aceasta strategie de marketing online va avea cu siguranta succes!

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s